1. En el cas que hi hagi desacord amb la qualificació final obtinguda en un mòdul, l'alumnat, o si és menor d'edat, el seu representant legal, pot sol·licitar la revisió d'aquesta qualificació per mitjà d'una sol·licitud de revisió adreçada a la direcció i presentada a la secretaria del centre, en el termini de tres dies hàbils a partir d'aquell en què es va rebre la qualificació.
2. La revisió s'ha de fonamentar en alguna de les causes següents:
a) La inadequació del procés d'avaluació, o d'algun dels seus elements, en relació amb els objectius o continguts del mòdul sotmès a avaluació o amb el nivell previst a la programació per l'òrgan didàctic corresponent.
b) La incorrecta aplicació dels criteris i procediments d'avaluació establerts.
3. El director o directora trasllada la sol·licitud de revisió al departament o seminari responsable i a la Junta d'avaluació. La decisió sobre l'estimació o desestimació de la sol·licitud de reclamació correspon a la junta d'avaluació, la qual elabora l'informe proposta motivat que s'eleva a resolució amb la signatura del cap o la cap del departament o seminari.
4. El o la cap d'estudis ha de comunicar per escrit, a qui hagi presentat la sol·licitud de revisió, la resolució motivada, en el termini màxim de cinc dies hàbils següents al dia de la firma de la resolució motivada. La comunicació ha de facilitar la informació específica sobre la possibilitat de presentar un escrit de reclamació posterior, la manera o el mitjà en què s'ha de fer i el termini per a fer-ho.
5. Contra la resolució motivada de la sol·licitud de revisió, en el termini de dos dies hàbils a partir d'aquell en què es va rebre, es pot presentar al centre un escrit de reclamació adreçat als Serveis Territorials o, si escau, al Consorci d'Educació de Barcelona.
6. La direcció del centre, en el termini màxim de tres dies hàbils, ha de remetre l'escrit de reclamació als Serveis Territorials o, si escau, al Consorci d'Educació de Barcelona, acompanyat d'un informe del o la cap del departament o seminari sobre les al·legacions formulades i de l'expedient complet que ha d'incloure els informes elaborats en el centre i els instruments aplicats al procediment d'avaluació.
7. La Inspecció d'Educació ha d'analitzar l'expedient de reclamació i, a la vista de la programació didàctica del departament i de la proposta curricular, ha d'emetre informe sobre l'adequació del procediment d'avaluació aplicat.
8. En el termini de quinze dies a partir de la recepció de l'expedient, el Servei Territorial o, si escau, el Consorci d'Educació de Barcelona, ha d'emetre resolució motivada, que exhaureix la via administrativa, que s'ha de comunicar immediatament a la direcció del centre per a la seva aplicació i trasllat a la persona interessada. La resolució estimatòria s'ha d'incorporar als documents d'avaluació.